aww

kolla det är jätte många som har kommenterat elr aa inte jätte många men!
jaa iaf ska jag ha kvar den, tror jag :]
fast jag suger på att uppdatera -.-
men jag ska bli bättre, och snart far jag ju till turkiet och då blir det ju massa underbara bilder yeeah :D
jaa iaf jag har ju börjar på tc nu som dom flesta vet och det är sjukt bra, och idag så var jag och spelade minigolf med den nya klassen? inte så kul men, det var ju bara typ en timme skola.11-12
jaa och sen drog jag till stan en stund sen hem till jamanada sen hem och sen ut och var med massa, occ nu har jag kommit och städat lite och nu ska jag städa det sista så mamma blir glad (a) och sen blir det duschen fyfan va nice!
jaa ni får ha det så bra tills nästa gång jag uppdaterar puss!
sexig bild på amanda, hoppas inte hon ser de här då är jag död...

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte ok elvira.......-.-

2010-08-24 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0